05 Απριλίου 2022

Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο - συμμετοχή Ε1

Τα παιδιά του Ε1 συμμετέχουν στη δράση «Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο» με την παράσταση "Ο κύκλος του νερού... μια κωμωδία μέχρι εξατμίσεως".  

Λίγα λόγια για την υπόθεση:
"Ο αέναος κύκλος του νερού βάζει τα μόριά του σε πολλούς... μπελάδες! Αφήνουν ξαφνικά τα νεροχώραφά τους μέσα σε συνθήκες εξάτμισης που δεν είναι και οι καλύτερες! Και ενώ φτάνουν στο σύννεφο... μια έκτακτη είδηση ενημερώνει ότι η υγροποίηση θα καθυστερήσει... Πώς θα αντιδράσουν τα μόρια; Σε ποιες περιπέτειες θα βρεθούν; Και πώς ο κύκλος του νερού θα ξεκινήσει πάλι από την αρχή;"

Η προβολή της βιντεοσκοπημένης παράστασης θα γίνει το Σάββατο 9 Απριλίου και μπορείτε να την παρακολουθήσετε από το διαδίκτυο.

Για την παράσταση συνεργάστηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε1 οι οποίοι έγραψαν το σενάριο και πρωταγωνιστούν, η δασκάλα της τάξης κυρία Μ. Μαρκουίζου, η κυρία Ελ. Ράπτου (θεατρική αγωγή) η  κυρία Ελ. Αθανασούλια (μουσική).

Η δράση είναι μια πρωτοβουλία της Science View σε συνεργασία κάθε χρονιά με διάφορους φορείς ( Ελληνογερμανική ΑγωγήΤμήμα ΦΠΨ του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου ΑθηνώνNOESIS – Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας κ.α). 

Μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να δραματοποιήσουν επιστημονικές έννοιες και γνώσεις που προέρχονται από το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων τους. Δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού έργου CREAT-IT ενώ στηρίζεται στις αρχές των διερευνητικών μεθόδων μάθησης των θετικών επιστημών (Inquiry Based Science Education) καθώς και στο παιδαγωγικό πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου CREATIONS. Αποτέλεσε έναν από τους επιταχυντές (accelerators) του Ευρωπαϊκού έργου Open Schools for Open Societies (OSOS) που έχουν εγκριθεί και προτείνονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ως Εθνικού Συντονιστή για τα Ελληνικά Σχολεία που συμμετείχαν στο έργο. Κατά τη διάρκεια του έργου OSOS, προσαρμόστηκε στο προτεινόμενο μοντέλο των ανοιχτών στην κοινωνία σχολείων (OSOS Open Schooling Model). Ήταν μέσα στους πρώτους 20 επιταχυντές (από τους 69 προτεινόμενους) που επέλεξαν τα σχολεία που συμμετείχαν στο έργο (1200 σχολεία από 13 χώρες).  Αποτελεί επίσης μία από τις περιπτώσεις εφαρμογής σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ευρωπαϊκού έργου Creativity, Art and Science in Primary Education (CASE) και δραστηριότητα που είχε συμπεριληφθεί στο  Ευρωπαϊκό έργο CREATEskills για την ανάπτυξη και προώθηση των STEM στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ενώ υποστηρίζεται και από τα έργα NEXT STEPSciCultureGSO4SCHOOLDOTSR4C.

(με πληροφορίες από το δικτυακό τόπο της δράσης)